Jag är väl för jävla lat...

Fantastiskt. Spenderat bokstavligen hela dagen I sängen. Kan fan inte bli bättre. Efter två dagar på jobbet som nästan tog livet av mig (ja, jag är fan inte van längre) tyckte jag att jag behövde sova. Jag kanske inte planerade att vakna vid halv fyra, men så blev det. Stannade I sängen, tittade på film, klev upp vid halv sju för att duscha och gick tillbaka till sängen. Mera film. Gått igenom tre stycken nu. Kan inte komma ihåg vad någon av dem hette. Det spelar ingen roll. Jag gillart.

 

Jag övervägde en stund att gå till puben. Men sedan kom jag på att jag är gammal och tråkig och stannade hemma. Eventuellt sparer jag den fyllan till en annan dag när jag jobbar dagen efter och mår sidelight en hel dag på jobbet istället. Roligare så.


Jag räknade inte med det här...hur hamnade jag här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0