Jag erkänner...jag är tråkig. Men inte lika tråkig som dom!

När jag sitter och läser andras människors bloggar förundras jag över hur mycket skit det finns därute. Hur många människor som på fullt allvar tror att folk är intresserade av var de shoppat idag (nej, ingen vill veta var du köpt din tröja…fortfarande), var de åt sin lunch, hur maten såg ut (bevisat med ett foto av ceasarsalladen) eller hur deras nya mobilsmycke ser ut. Jag fattar det inte. Alls. Det kanske är mig det är fel på. Det är till och med ganska troligt. Men det bryr vi oss inte om just nu. Just nu koncenterar vi oss på att gnälla lite på ointressanta människor. Vad som är än mer intressant med dessa personer är att de lyckas hitta något att skriva om nästan hela jävla tiden. Varje dag, flera gånger. Och det handlar alltid om deras rundor på stan eller deras fester. Det irriterar mig. Att skittråkiga människor kan blogga regelbundet och att sådana som jag med högst spännande liv I små hålor som Girvan knappt klarar av att plagiera andras inlägg. Kanske borde jag shoppa mer? Kanske hälper…men om sanningen ska fram är jag alldeles för lat för att testa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0