Jag mår inte jättebra idag.

Har haft en sån där dag man inte vill ha om man så fick betalt för det. Man kan kalla det bakfylla och jag är inte stolt. Det började lugnt med ett glas vin på puben för en kollegas födelsedag och slutade med att jag drogs in I en taxi mot min vilja och körd till utelivet I Ayr. Jag måste säga att jag hade trevligt. Det kan dock bero på den galna mixen av alkohol som jag inte alls hade räknat med men det var mycket folk ute och det var ombyte från den gamla puben härhemma. Jag vet inte när jag kom hem och det är jag inte heller stolt över. Idag värker hela kroppen och jag har druckit ofantliga mängder Irn Bru för att återställa vätskebalansen. Nu, lätt apatisk framför tvn utan att förstå vad som egentligen försiggår I programmet. Det passar bra. Ikväll ber jag om att morgondagen ska bli lättare. Jag orkar inte mer.


Resten främjade inte direkt min sak...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0