Jävlar i min lilla låda

Ja jösses vad skönt det är att komma hem. Man kan nästan inbilla sig att man är kock på riktigt igen när man jämrat sig igenom ett 16timmarspass. Jag tänkte däcka nu. Rakt av. Bara Bom ner på kudden och sova. Var bara tvungen att göra en snabb update på mitt förra inlägg. Min underbara, vackra mamma kommenterade och påpekade att “jävlar I min lilla låda” är ett gammalt uttryck och enligt henne funnits hela hennes liv I alla fall. Det tycker jag är skönt. Jag som trodde för en stund att Schulman var ett geni och så var han bara en simpel tjuv som alla oss andra. BRA! Jag uppskattar det, mamma. Tack! Och Godnatt… Möjligtvis är jag riktig kock imorgon också och kommer hem sent som fan. Mig gör det inget att vara låtsaskock och sluta tidigt… Den som lever får se. Om man över lever… Svammel. Godnatt.

 Jävlar i min lilla låda. Fan vad ofit jag är. Var längesen man jobbade riktiga cockpass. (nej, det var ingen felstavning) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0