Man blir fan inte äldre än man gör sig, möjligen är jag fortfarande trött.

Jävlar i min lilla låda. Det är ett uttyck jag älskar. Och har stulit. Rakt av. Från Alex Schulman. Jag vet inte om han har copyright på det, eller om han stal det från början också...men det spelar liksom ingen roll. Skitsamma.



Ja, jävlar i min lilla låda vad en vecka kan gå långsamt. Jobbar sju dagar I sträck och kan inte för mitt liv förstå hur det kan vara så långt till torsdag som är min lediga dag. Det är tamefan längre än till Göteborg. Jag slår vad om det.

 

Vad jag inte riktigt heller förstår är när jag blev så gammal att jag inte pallar jobba sju dagar I sträck. Det var fan inte längesen man hade sjuttondagars-vecka och överlevde det utan att gnälla såhär. Den senaste tiden har jag skyllt på klimakteriet. Kan det vara så tro? All denna trötthet, svullna fötter och akutsvettningar, kan det bero på klimakteriet? Någon sade att jag är för ung för det. Men jag vägrar acceptera att jag bara är lat och trött och kan kompromissa mig till Pre-klimakteriet. Typ.

 

Egentligen pallar jag visst, men vissa dagar är värre än andra och idag är symptomen tyngre. Jag vägrar lägga mig. Jag. Vägrar.

 

 

Det var ju inte alls såhär jag hade tänkt mig. Bli gammal innan 26?? Näfan, vet du vad! Någon måtta får det vara! Fram med dunken och hallsonsaften, nu ska det supas I garaget och däcka I en buske! HOJ!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling, ännu en god morgon med din blogg, blir glad. Jävlar i min lilla låda är ett gammalt uttryck, har funnits hela mitt liv iaf.

2010-03-09 @ 09:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0