När man måste men inte kan för man ska baaaara....

Jag vill inget hellre än sova och egentligen är jag skittrött. När man dessutom vet att man ska upp snart och det kommer vara en svinjobbig dag på jobbet bir det lilla helvetet ännu jävligare. Man kommer på så mycket såhär mitt I natten när man mååååste sova. Ska bara lyssna på den där låten, måste googla det där receptet, varifrån kunde man köpa de där skorna? Kliar det inte lite extra på ryggen nu? Hmm…packade jag ner jackan i väskan och ooooooj vad kissnödig jag blev. Skitjobbigt. Jag är svintrött. På riktigt. Men jag tror fan det kliar på foten alldeles för mycket för att jag ska kunna somna. Och dessutom så var jag ju tvuuuuungen att blogga. Om ingenting. Ingenting. Alls. Fyfan

. Jag kommer må så jävla dåligt på jobbet imorgon och fan varför ringde jag inte till banken idag nu har jag skjutit upp det I flera dagar. Har min säng alltid knarrat såhär mycket? Det var minsann lite irriterande. Får försöka ligga jättestilla. Det låter så fort man rör sig ju…hmmm…konstigt… Jag skulle ju ha färgat håret också…utväxten blir ju bara värre….skitsamma, har mössa på jobbet och ser ingen annan än dem I alla fall… Apropå jobbet…stängde jag av fritösen? Låste jag mitt skåp? Var gjorde jag av skorna? Aaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!! Sova!!!! NU! PRONTO! Godnatt. Har jag sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0