Som jag aldrig tänker på dig

Man skulle kunna tro att jag tänkte på dig ofta. Att jag mindes dina ögon, ditt leende och dina fingrar i mitt hår. Man skulle kunna tro att jag inte kunde få dina ord ur mitt huvud, att din röst aldrig slutade sjunga för mig. Ibland tror jag att jag minns din varma blick när du väckte mig om morgnarna, att jag inte kan glömma hur din hand höll min och vägrade släppa taget. Vissa nätter skulle jag kunna drömma om hur du rör dig, minnas varje rörelse och hur du ser ut när du klär på dig, vilken fot du väljer först när du tar på dig dina skor. I mitt huvud skulle jag kunna komma ihåg allting med dig...om jag tänkte på dig ofta. Men jag låtsas att det inte är så....att det inte är så som jag tänker på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0