Vad jag gör när jag är själv

Jag undrar på riktigt när jag senast var så här uttråkad. På riktigt. Jag är tydligen ganska dålig på att underhålla mig själv. Läst massa böcker, promenerat över halva internet och undersökt varje hörn av min säng. Till slut kom jag på att jag har en tv på mitt rum. Jag använder den sällan. Det är oftast ingenting på den I alla fall. Nu hade jag tur och masterchef råkade vara på. Det kan roa mig I säkert 20 minuter.

 

Jag älskar att vara själv. Inte ensam, själv. Har aldrig gjort mig något att inte ha en massa folk runtomkring mig men ibland är det trevligt med intelligenta konversationer och avslappnat umgänge. Ombyte. Jag behöver ombyte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0