Antingen älskar jag det eller så är jag dum i huvudet, förmodligen båda två.

Jag tänkte såhär; efter en jävligt lång vecka med endast söndag kvar….efter en fullbokad vecka med långa dagar på jobbet med endast söndag kvar tänkte jag att jag skulle ta ett glas vin. Sedan tänkte jag att det kanske inte är så ansvarstagande med tanke på att jag egentligen borde sova bums. Men sedan tänkte jag igen. Eftersom jag nyss kom ur duschen och har hört att man inte ska sova med blött hår är det nog bäst om jag stannar uppe en litenliten stund med ett litetlitet glas bara för att vänta på att håret ska torka. Man vill ju inte bli förkyld. Just det. Tänkt klart. Skynda ner med vinet!!

 

Någon intelligent människa (jag) sade en gång att för att vara kock måste man älska det man gör eller vara dum I huvudet. Helst båda två. Annars över lever man tamefan inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0