Det är jag som är superman!

Jag känner mig så jävla manlig. Svincool och lite independent woman. Trädgårdsarbetat. Med elektrisk häcktrimmer. Kombon har sagt I veckor att han ska göra det eftersom jag var övertygad om att jag skulle skära av mig både fingrar och tår om jag ens försökte, men han tog fan aldrig tag I det så då gjorde jag det själv. Stor livsfarlig maskin med massa taggar som brummade. Var svinkul och jag överväger att byta karriär. Trädgårdsmästare eller frisör. Typ. Fan det roligaste jag haft på veckor.

 

…och så pratade jag nyss med mamma. Hon beklagar sig alltid över att jag är en dålig bloggare. Då förklarar jag att det fan inte är så jävla lätt att vara rolig varenda dag och jag inte har nåt att skriva om I alla fall. Hon suckar mest lite anklagande, som för att ge mig dåligt samvete jaha…nehe…jaja…va tråkigt då…suuuuck… Och då FÅR jag jättedåligt samvete och så MÅSTE jag skriva något. För att mamma säger det. Sedan funderar jag på när jag slutade vara rolig. Slutar man vara rolig när man blir gammal eller blir man gammal när man slutar vara rolig? Jag är lite rädd att det är den sista och jag är svinorolig att jag kommer bli gammal och skittråkig nu.

 

Men för tillfället, för stunden orkar jag inte engagera mig I ämnet…tror det är åldern…och häcktrimmandet. Tungt att vara vuxen vettni…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0