Jag vaknade under en filt nagra timmar forsent

Var omattligt popular igar. Konstig kvall... Kan ha varit for att jag gick ut direkt efter jobbet, luktade fisk och grillos och var lagom rufsig i haret. Maste vara darfor.

Som alltid nar jag ar ledig har jag grandiosa planer. Idag skulle jag ha stadat hela huset skinande rent, gatt ut i tradgarden, rensat ogras och trimmat hacken. Mina intentioner var goda. Jag var uppe vid atta fastan jag inte var hemma forran fyra imorse. Jag tyckte det var duktigt. Gick upp, drack kaffe med Jen, duschade, at lunch i soffa vid tolv...lade mig ner...och somnade. I fyra timmar. Fyra. DET ar minsann  ingen liten tupplur. Vakna klockan fem och inse att alla mina dagsplaner gick at helvete var sadar. A andra sidan slapp jag nu. Skont. Det forbannade ograset far vanta. Huset MASTE stadas. Det dammar igen pa tva dagar och jag kommer utveckla allvarlig allergi om jag inte gor nagot at skiten. Mhmm...

Men det ar fortfarande sommar och mina planer forblir ofarandrade. Eller oklara kanske. Det ar lattare att stanna an att bestamma sig for vilket ben man ska ga med forst. Just det. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0