Knullträdet

Vet ni vad Knulltradet.se är? Lite snabbt är det I alla fall en sida som Nationella Hivrådet ligger bakom och som med animerade hjärtan och annat rörligt skit räknar ut hur många vi egentligen har haft sex med, de upplyser oss om hur viktigt det är med kondom som våra gamla skolsystrar gjorde och med jämna mellanrum poppar det upp faktarutor med upplysningar som att var femte 20årig kille inte har haft sex ännu och att en 25åring I snitt I Sverige haft sex med 8 personer. Typ så. Jag vet inte riktigt om jag bryr mig svinmycket om snittsniffror och räfflade kondomer (för tydligen är svenskar dessutom bland de sämsta I världen på att använda kondom) men under tiden man gör testet kommer en massa annan påhittad statistik upp. Typ att Anna egentligen haft sex med 592 personer och att Erik legat med 1032 brudar. Alltid har killen legat med fler än tjejen. Är det för att vi ska slippas stämplas som horor? Personligen tycker jag att horor är smarta. Smartare än de flesta. De har vett att ta betalt för vad jag gör gratis. Jag är så jävla korkad. KORKAD. Jag har dessutom haft sex med ett fyrsiffrigt nummer. Enligt knulltradet.se allltså. Hade jag tagit betalt av alla dom hade jag kunnat köpa en kondomfabrik och skydda mig mot hiv. Mmm…så var det med det. Knullträdet. Hivrådet sager att jag legat runt. I wish. Pfft.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Tänkte ge mig in i det där men mår nog bättre av att inte veta...

2010-05-29 @ 02:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0