Tur man inte är trendsättare. Alla skulle se skitkonstiga ut.

Alltså…så jävla konstig dag. Skön. Men konstig. Alltså…först gjorde jag ingenting, sedan drack jag det där kaffet, sedan gjorde jag ingenting igen, sedan somnade jag på soffan. Sedan städade jag nedervåningen enligt plan och efter det skulle jag ha städar badrummet men jag bestämde att det är tame fan för tråkigt så det struntade jag I och kollade på tv istället. Helt plötsligt var klockan tjugo I tio och jag fattar ingenting. Var tog dagen vägen? Jag inser att jag typ sov bort jävligt stor del av den på soffan men…jag känner mig lurad. LURAD. Jag var ledig juh…och ledig ska man ta vara på. Fast sova är så jävla skönt. Ace. *älskar*

 

Jag blev lite stressed över att det är så sent också. Normalt sover jag såhär dags. Sedan kom tant-Jennie på att hon inte behöver vara tant den här veckan för hon jobbar inte frukost längre. BRA! Jag kan vara vanliga jag och vara vaken en stund till. Men jag fick dåligt samvete och gick till min säng I alla fall. Ska kolla på dålig film I sängen nu och somna lite senare än vanligt. Vakna upp en aning snyggare imorgon. Det är planen. *bra plan*

 

Dåligt är att mina arbetskläder åker runt I Chris bil. Och min bästaste tjocktröja. Dåligare (sääämre) är att vi inte jobbar tillsammans förrän fredag. Kommer sakna den där tröjan. Bra jag jobbar och inte behöver ha egna kläder på mig. (Skulle gillat ha skoluniform. Slippa tänka själv. Inge bra på kläder. Ingen hemlis. Bra på annat. Svinbra på annat. Jupp.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0