Efes

Min pappa har skaffat hund. Om ni kände honom hade ni vetat att det är helt vansinnigt osannolikt att han skulle skaffa hund. Jag menar, som kött och blod och dotter trodde i alla fall jag att det var troligare att han kastade sig ut från ett plan utan fallskärm. Men fan vad fel jag hade. Antingen var han drogad när beslutet togs eller så har intensiv övertalningsförmåga använts, för nu sitter vovven där. Jag önskar att jag hade besuttit samma förmåga at få över mina föräldrar på min sida när jag var liten. Då hade jag haft både ponny och hundvalpar och ny cykel till både julafton och födelsedag. Men det funkar inte så. Tur är väl det…jag gillar fan inte ens hästar. Men bara själva grejen är ju intressant. Vilket fenomen.


Bilden snodde jag hos syrran. Vovven heter Efes. Den som kan gissa namnvalet vinner.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Turkisk öl?

2010-10-07 @ 10:29:39
Postat av: Jennie

Charmigt namnval? Hmm...

2010-10-07 @ 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0