Men det suger!

Hörrö, dansen vi dansar gör mig yr. Vi måste byta håll, vi har snurrat åt samma håll alldeles för länge nu. Stegen är desamma som alltid och jag börjar kunna det här. Jag mår illa.

 

Hörrö, leken är rolig, men reglerna suger. Okej?

 

Jag har försökt shoppa i flera dagar nu. Alltså, ingen vanlig jävla krimskramstjejshopping utan livsnödvändigheter som ny höstjacka och varmare skor. Saker som man måste ha. Det är så jävla tråkigt och går så förbannat dåligt att jag överväger att kolla upp möjligheten att ärva någon annans avlagda. Jag är inte alls bra på sånt här. Alls. När jag blir rik (för det är inte OM det är NÄR sörrni) ska jag ha en personlig shoppare. Vore fantastiskt. Så kunde jag sysselsätta mig med roligare saker. Som att dammsuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0