Stop talking...

Jag är fan peppad på mitt eget liv. Jag vet inte om det är okej att säga så. Typ som att säga att man tycker man har en schysst hair-day eller att man känner sig jävligt het i sina nya jeans, det brukar störa folk. Men jag är det. Svinnöjd. Jag har ett nytt, fräscht jobb som jag knappt har börjat på men älskar, jag umgås med människor jag inte umgåtts med tidigare, jag har valt bort saker som jag mår dåligt av och jag väljer att fokusera på saker jag gillar. Som är bra för mig. Helt själviskt. Och jag tycker att det är så jävla skönt. Att inte engagera mig i trivialiteter. Alla borde prova det.

 

Det betyder inte att jag inte bryr mig om människor längre. Det gör jag. Nu mer än någonsin. Det är bara rätt människor. Som förtjänar det och som uppskattar det.

 

Sluta snacka. Börja göra. Det är det som gäller och det känns som en bra slogan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0