Bloggbråk!!

Jag känner att det här med att driva konkurrensblogg inte bara stressar mig som fan men att det också gör underverk för min besösksstatistik. Är det det som gäller? Bloggbråk? Är det sådant som drar? I och för sig skiter jag lite i vad som drar, men ändå…uppenbarligen är det drama som gäller. Som de stora gör. Kissie och Dissie och Lissie och dom där… Jag anser inte riktigt att jag passar in i den kategorin, men ändå… Känner också att det blir svinjobbigt att behöva bråka med Sandra för att folk ska bry sig om mig så jag skiter i det. Jag ba fortsätter att trycka Gilla på henne och så kör vi ändå. Stannar ni så stannar ni och stannar ni inte kan ni dra åt helvete. Vi säger så. Ok.

 

Alltså…jag menade inte dra åt helvete på riktigt. Jag ville bara få lite feeling i det hela.


Kommentarer
Postat av: sandra

Eller så är det min förtjänst att statistiken ökar eftersom jag är så snäll att länkar till dig. Vilket inte du gör till mig. Biatch.

2010-09-30 @ 23:04:44
Postat av: Sandra igen

Eller jaha. Det gjorde du visst. Men förlåt då.

2010-09-30 @ 23:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0