Det handlar lite om vin

I torsdags var jag på ett sånt däringa rekryteringsmöte för ett nytt jobb. Mmm…100 pers i en lokal som utan att ifrågasätta gör samma skrivövningar som i en salstenta och som efter en fingerknäppning står upp och hoppar upp och ner samtidigt som det viftas med armar och ben. Synkade. Vackert. Och lite konstigt. Men roligt. Innan jag gick dit drack jag ett glas vin. Jag vet inte om det är okej, men det blev extra skojigt. Och om det inte var okej så avslöjade jag mig just. Min gamla chef säger att de läser bloggar. Det gör inget. Jag är ingen vardagsalkis. Vi vet det, du och jag. Visst? Men ibland…som en solig eftermiddag kan det tametusan va gott med ett endaste litet glas vin…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0