Ensam hemma som han på tv

Hörrni, jag är ensam hemma. Hela helgen. Jag får det. För jag är 26 och alldeles utmärkt förmögen att ta hand om mig själv. Har bara ingenstans att bo. Även om jag HADE någonstans att bo har jag i alla fall inga möbler, så det kvittar.

 

Jag firar mitt ensamvarande genom att titta på tv, lyssna på Mimikry, kolla Youtube-klipp, äta lasagne och skriva. Samtidigt. Jag multitaskar. Jag är jävligt bra på det. (Hör ni det, alla eventuella framtida arbetsgivare? MULTITASKING, är jag bra på. Jag är dessutom jävligt snygg. Och ödmjuk. Jorå..man kan göra såhär, typ promota sig själv på arbetsmarknaden via sin blogg. Jag vet att de letar upp en på nätet och kollar om man är okej. Lite FRA över det hela. Så. Jävla. Bra. )

 

Det var det om de. Bra så.

 

Just ja; Idag älskar jag er. Okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0