Hörrö Sandra!

Jag blir så arg på Sandra som har skaffat ny blogg igen. Inte arg-arg men arg-mindervärdeskomplex. Hon skriver fan hela tiden och det gör mig svinstressad. Jag gör inte det. Skriver hela tiden alltså och jag ser det lite som en personlig utmaning när hon gör så. Jag skulle föredra att hon drog upp en pistol, bad mig gå tio steg och dra snabbast. Det skulle skära mindre i mitt lilla blogghjärta. Å andra sidan presterar jag bättre under press, när jag har någon att hålla parallella steg med. Jag fungerade i alla fall så i högstadiet. Tävlade mot tjejen jag satt bredvid. Såhär i efterhand vill jag meddela att jag vann. Lite snyggare, lite bättre. Med Sandra vet jag inte riktigt hur jag ska gå vidare. Jag kanske bara får svälja min stolthet och gå med på att hon skriver oftare än jag. Tycka att det är okej. Hon är ju trots allt nästan stockholmare och van vid ett lite högre tempo än jag. Just det.



Sandra, vi får lösa det här...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha! Nu har jag dessutom länkat till dig också så absolut, känn pressen. Må bäste man vinna :)

2010-09-30 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0