Hur gör vanliga människor?

Han; Har du någon dold talang?

Jag; Jag kan knyta knut på en körsbärsstjälk med tungan.

När jag fick frågan? Igår. Under en arbetsintervju. Som inte alls handlade om körsbär. Vad är det för fel på mig? Allvarligt. Varför kan jag inte vara en normal och samlad person som ger sakliga och informativa svar? Nu kan man ju tycka att mitt svar var en aning utlämnande, men det kanske inte var riktigt det de var ute efter. Jag lade snabbt till att jag inte kan dansa också. Ifall att. Tydligen klarar inte mina synapser riktigt ut sådana där situationer. Det blir ju definitivt kortslutning. I ett svagt ögonblick funderade jag på om det skulle vara till min för- eller nackdel att visa en liten bröstvårta, men tack och lov slog jag det ifrån mig ganska snabbt. Jag misstänker att mina tungfärdigheter var mer än nog för dem att höra. Det var absolut totalt irrelevant i alla fall. Minsann.

 

Jag hörde en annan tjej som fick samma fråga. Hon svarade (och demonstrerade) att hon kan rulla tungan så att det ser ut som ett kvinnligt könsorgan. Jag tycker att vi klarade oss ganska bra. SMARTA TJEJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0